Als het goedkoper kan laten we je dat gewoon weten

#
#

Veelgestelde vragen

Wij staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Hieronder vindt je vragen en antwoorden over het bestelproces, leveringen, verzendkosten, retourzenden, facturen, automatische incasso en je profiel.

Staat jouw vraag er niet bij?
Neem contact op via de chat, e-mail, telefoon, of vul het contactformulier in.

Profiel

  • Hoe maak ik een account aan?

    Klik hier en ga direct naar de aanmeldpagina. Vul de gegevens in en klik op aanmelden.

  • Hoe log ik in op Dentco?

    1. Klik op het kopje "inloggen" in de header
    2. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in
    3. Klik op inloggen
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Klik hier en ga direct naar Mijn Dentco. Voer onderaan de pagina tweemaal je nieuwe wachtwoord in en klik op opslaan.

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Klik hier en ga direct naar Mijn Dentco. Verander de benodigde gegevens en klik op opslaan.

  • Hoe bekijk ik mijn bestelhistorie?

    Klik hier en ga direct naar Mijn Dentco. Klik onder het kopje bestelhistorie op details. Mijn Dentco kan je ook vinden door op het account icoontje te klikken in de header. Vervolgens zie je Mijn Dentco staan.

  • Wachtwoord vergeten?

    Klik hier of Klik op "Meld je aan of log in"

    1. Klik op "wachtwoord vergeten?"
    2. Vul je e-mail in en druk op versturen
    3. Je ontvangt je nieuwe wachtwoord per e-mail

Favorieten

  • Hoe ga ik naar favorieten?

    1. Log in op je Dentco account
    2. Je komt automatisch op de favorieten pagina

    Of

    1. Klik op het account icoontje rechtsboven in de header
    2. Klik op "Favorieten"
  • Hoe voeg ik producten toe aan mijn favorieten?

    1. Ga naar de verbruiksmaterialen pagina
    2. Zoek het gewenste product op basis van Naam, Categorie, Merk en/of Prijs.
    3. Klik rechtsboven op het rode sterretje

    Of

    1. Klik op het product, er verschijnt nu een pop-up
    2. Klik op Toevoegen aan favorieten
  • Hoe verwijder ik een product uit mijn favorieten?

    1. Ga naar je favorietenlijst
    2. Klik op het prullenbak icoontje

Winkelwagen

  • Hoe voeg ik verbruiksmaterialen toe aan mijn winkelmand?

    Klik hier en ga naar de verbruiksmaterialen

    1. Klik rechtsboven op het winkelmandje

    Of

    1. Klik op het product
    2. Bepaal het aantal en klik op Toevoegen aan winkelwagen
  • Hoe pas ik filters toe op mijn zoekopdracht naar verbruiksmaterialen?

    Klik hier en ga naar de verbruiksmaterialen

    1. Klik op één van de drie filters bovenaan de verbruiksmaterialen pagina
    2. Klik op de gewenste filters
  • Wisselen van depot in de winkelwagen

    1. Klik hier en ga naar de winkelmand
    2. Klik op het groene pijltje naast het depot
    3. Klik op het depot waar je het product wilt bestellen
    4. Het product wordt verplaatst naar het andere depot
  • Hoe wijzig ik de aantallen in de winkelmand?

    1. Wijzig het aantal met + of - achter het product
    2. Klik onderaan de winkelmand op Wijzig winkelmand
  • Hoe verwijder ik verbruiksmaterialen uit mijn winkelmand?

    1. Klik op het winkelmand icoontje in de header
    2. Klik op het prullenbak icoontje achter het product
  • Hoe plaats ik een order?

    Als je alle producten in de winkelmand hebt gezet, klik je rechtsonder op de knop plaats order. Je ontvangt nu een orderbevestiging per e-mail. De bestelling wordt bezorgd door het depot waar je de bestelling hebt geplaatst.

  • Hoe wijzig ik de bestelling nadat de order is geplaatst?

    1. Neem zo snel mogelijk contact op met Dentco.
    2. Vul hieronder het contactformulier in of bel 085 002 1276
  • Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

    Als het product op voorraad is wordt het product de volgende dag geleverd, indien het voor 16.00 uur is besteld. Wil je het specifiek per depot weten?

    1. Klik op het kopje "Depot" in de header
    2. Klik op de gewenste leverancier; in de pop-up verschijnt de benodigde informatie
    3. Over het algemeen wordt de bestelling de volgende dag bezorgd

Verzendkosten

  • Wanneer betaal ik verzendkosten?

    Elk depot heeft zijn eigen minimale orderwaarde. Dit wordt in de winkelwagen per depot aangegeven. Je krijgt ook nog per depot apart een waarschuwing voor de verzendkosten, zo zal je nooit onnodig verzendkosten betalen. Wil je het per depot weten, klik hier en klik op het desbetreffende depot.

  • Hoe vermijd ik verzendkosten?

    Heb je nog niet de grens behaalt om geen verzendkosten te betalen? Klik in de winkelmand op de knop “Niet meenemen in bestelling”. Als je nu op plaats order klikt dan blijft dit deel van de bestelling staan. Zo kun je eenvoudig sparen totdat je geen verzendkosten betaalt.

    Het is ook mogelijk om te wijzigen van depot. Klik op het groene pijltje naast de depot naam van het desbetreffende product en klik op een ander depot. Dit kan handig zijn wanneer er je bijvoorbeeld maar 1 product bij een bepaald depot hebt staan, maar dit product niet heel veel goedkoper is dan bij depots waar de grens om geen verzendkosten te betalen al behaald is.

    Betaal je nog verzendkosten bij een depot, dan vind je onder ieder depot een waarschuwing. Druk je toch op plaats order? Dan krijg je nog een keer een waarschuwing door middel van een pop-up.

Betalingen en Facturen

  • Hoe en wanneer ontvang ik mijn facturen?

    Je ontvangt de facturen van het depot waar je bestelt, dus niet via Dentco. Het verschilt per depot, klik hier en klik op het depot voor alle informatie.

  • Hoe lopen de betalingen?

    De betalingen verlopen tussen het depot en de praktijk. klik hier voor meer informatie en klik op het depot voor alle informatie.

Automatisch incasso

  • Hoe betaal ik met automatisch incasso?

    Download de automatisch incasso formulier op de depot pagina. klik hier en klik vervolgens op het depot en kijk onder het kopje automatisch incasso.

  • Retourzendingen

    Is er een product verkeerd geleverd? klik hier en klik vervolgens op het depot waarvan je het product hebt ontvangen. Kijk onder het kopje retourzendingen, hier vind je alle informatie die je nodig hebt.

Prijsvergelijking

  • Hoe vraag ik een prijsvergelijking aan?

    Klik hier en klik op upload bestellijst. Upload eenvoudig je lijst en ontvang binnen 5 werkdagen een prijsvergelijking.

Voorraadbeheer systeem

  • Hoe download ik de scansoftware?

    1. Scroll naar de bodem van de pagina
    2. Klik op "download scansoftware"
    3. Download begint automatisch
  • Wie is Dentco?

    Klik hier en vind alle informatie over Dentco.

  • Wat betekent "uw praktijkprijs"?

    Indien het depot niet de prijs heeft aangeleverd van het desbetreffende product, dan komt er "uw praktijkprijs" te staan. Dit betekent dat je de prijs betaalt die het depot hanteert op de eigen webshop.

Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op

Wil je weten wat jij voor jouw praktijk kunt besparen? Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wij maken dan geheel vrijblijvend een prijsvergelijking.

Voor deze en andere vragen gebruik je ons contactformulier.

Bedankt voor je bericht!
#
Je hoeft niet meer handmatig websites te vergekijken. Inkopen via Dentco bespaart ons veel tijd en geld. Orthodontie Amstelveen
menu